Популярната компания Snapchat обяви, че пуска на пазара нови слънчеви очила с вградена камера. Очаква се очилата да струват около 115 евро или 225 лева.
Според създателите им те ще бъдат истински бум сред младите потребители на социалната мрежа Snapchat, тъй като ще дават възможност на потребителите да записват всичко, което виждат, в движение.
„Вдъхновихме се да пуснем този продукт след една почивка в Калифорния. Вървяхме в
гората, наслаждавахме се на природата, всичко
беше изключително красиво. Когато се прибрах, видях целия запис – това бяха спомените ми, заснети през моите очи. Беше изключително“, разказва Иван Шпигел, 26-годишният създател на Snapchat, пред Wall Street Journal.
От компанията изразяват още надеждата, че продуктът им ще се продава далеч по-добре от Гугъл очилата, тъй като е по-евтин и привлекателен като визия за младите.